Bu en zor soruya en doğru yanıtı elbette siz vereceksiniz: Yalnız mı gitmeli, yol arkadaşlarıyla mı?.. Benim seyahatl...
İlham verici... Nefis bir gezi kitabı ve bloğu... www.hindistanepal.co [...].
İhsan Önder, dünyanın en yüksek ülkesine alçak yureklilikle çıkmış bi [...].
Bu bölümün alt başlıklarını; ülkeler arası, şehirlerarası ve şehir içi ulaşım olarak atıp her biri için, zayıf ve güç [...]
İyi bir gezgin olmak, öncelikle güçlü bir iletişim becerisi gerektirir. Yabancı lisan, bu iletişimin bir aracı ama ye [...]